kateadventureblogger

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Kelly - 13 januari 2012 23:26

nu är klockan 5 i halv 12 sovdags nu eller skall försöka iallafall  idag köpte jag inte en Tshirt på JC utom 3 tröjer. En skjorta blå,vit,svart rutig (lång). En stickad grå,svart tröja .En tajt T-shirt +ett kors halsband och dödskalle ring riktigt fet nu blir det family guy och lite myspys ........

imorn blire typ inget får väl vara med någon goo buddy  PS längtar tills skolan börjar och träffa alla goa klasskompisar och alla e lika goa:DD natti nurå sov gött hopas jag

och glömm inte ge aldrig,aldrig upp elr var aldrig neggo(negativ)för då kommer det inte funka man måste tro ;Dman kommer inget stans om man inte satsar högt på något i livet remember!!våga leva och älska livet  promise me now .......      

Av Kelly - 13 januari 2012 21:05

dagens låt??.....http://www.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184 tjecka låten här ;D 

nu e jag oss pappa och snart skall se på 127 hours.Nu till film och godis dags se you (i hope)  

Av Kelly - 13 januari 2012 16:06

tjooo,tjoo nu har jag fixat mig lite igen vart i skolan idag och haft tyska i typ 90 min på thorildskolan i kungälv  .Nu så skall jag köpa en sketa snygg tight T-shirt på JC  .Sen åker jag till pappa och lägger upp dagens låt   + ett jäätebra hårtips   som många har gillat !!se you later alligator;DD



Not Swedish?? Use the translate!

Presentation


hallå i stugan!;D
kelly heter jag men kallas som kellykate.Jag bor strax utanför göteborg.På fridtiden så tränar jag det mesta,fotograferar,hänger med kompisar följ gärna med min blogg då får ni mycket saker att lära MVH kellykate

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards