kateadventureblogger

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Monky Stile (KellyKate)

Av Kelly - 13 januari 2012 23:26

nu är klockan 5 i halv 12 sovdags nu eller skall försöka iallafall  idag köpte jag inte en Tshirt på JC utom 3 tröjer. En skjorta blå,vit,svart rutig (lång). En stickad grå,svart tröja .En tajt T-shirt +ett kors halsband och dödskalle ring riktigt fet nu blir det family guy och lite myspys ........

imorn blire typ inget får väl vara med någon goo buddy  PS längtar tills skolan börjar och träffa alla goa klasskompisar och alla e lika goa:DD natti nurå sov gött hopas jag

och glömm inte ge aldrig,aldrig upp elr var aldrig neggo(negativ)för då kommer det inte funka man måste tro ;Dman kommer inget stans om man inte satsar högt på något i livet remember!!våga leva och älska livet  promise me now .......      

 
 
Ingen bild

rebecka

13 januari 2012 23:44

tja riktigt nice blogg verkar levalivet och ha kul as nice blogg asså:D

Kelly

14 januari 2012 11:53

tack snälla! rebecka hoppas du kommer att följa min blogg!;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kelly - 18 januari 2012 22:15

imorn is Thursday!!!!!!!!imorgon blir det Idrott med Rickard as kul freshar upp gött med att ha det kl 9 på morran!  sen blir det läxinsamling gött!och sedan när dagen är slut blire donken med ett par buddys   och vi skall faktist äta macflurry glass...

Av Kelly - 17 januari 2012 20:16

nu blire ännu en frågestund ,fråga om allt  . . . . . . varsegoda;D  nu    innan läxdags ...

Av Kelly - 16 januari 2012 19:04

frågaestund här va, va lite aktiva nu va fråga om allt typ..........     ...

Av Kelly - 16 januari 2012 14:57

lång dag i skolan :) kom precis hem from the school :D typ:/ WTF  gick in på plusgymnasiumet där min syrra går och såg hennes face på skådespeleri då tänkte jag what!? och plusgymnasieumet e väldigt stort finns ganska uttsprätt över sverige fett ni...

Av Kelly - 15 januari 2012 21:14

tjooo nu header lite lugnande nu !nu skall jag sova skola imorgon bitti   sorry att jag inte la upp en dagens outfit för jag han inte sminka mej i dag åkte till mamma i myskläder  imorn så skall jag visa dagens outfit på morran om jag hinner innan ...

Not Swedish?? Use the translate!

Presentation


hallå i stugan!;D
kelly heter jag men kallas som kellykate.Jag bor strax utanför göteborg.På fridtiden så tränar jag det mesta,fotograferar,hänger med kompisar följ gärna med min blogg då får ni mycket saker att lära MVH kellykate

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards